Kiehl's Midnight Recovery Concentrate

by - 17:49

Ahoj! Já vím, hrozně dlouho žádný článeček. Ale už mám po nejstrašlivějším školním deadlinu a už si nějak zvládám organizovat život, tak by to se mnou mělo být už lepší.
Dneska máme na pořádku recenzi kultovního séra od Kiehl's. Vyzkoušeli ho snad všechny beauty holky a kluci a naprostá většina ho miluje. Měla jsem na něj dlouho zálusk a otevření první Kiehl's pobočky v Čechách bylo jasné znamení, že si pro něj mám jít. 

Krásný skleněný flakon s pipetou, narozdíl od EstéeLauder ANR, neobsahuje přípravek krémového rázu ale takový čirý, hodně lehký olejíček tekutý skoro jako voda. Právě proto se mi osvědčilo z kapátka aplikovat rovnou na obličej a to po jedné kapce na tváře a čelo. Sérum zbytečně nezatéká mezi prsty, lépe se roztírá a zbytečně se nevsakuje do rukou. Tím, jak je tekuté se krásně roztírá i vsakuje. Co se týče vůně, ta je cítit po bylinkách, ale není nijak silná a po aplikaci ji dlouho neucítíte.  Přípravek používám ve druhém kroku péče opleť, ale někdo ho používá i místo oleje nakonec, ale na to mi přijde moc lehký a moc jsem si ho takhle neoblíbila. Na pleti nechává lehce klouzavý povrch, na který krásně přilehne krém.
Nemůžu říct, že bych z něj byla nějak u vytržení. Nerozumějte mi špatně, je to fajn sérum, vyživí, dodá balanc a tak, nicméně to pro mě není nic, co by mi nějak závratně změnilo život. I když je nutno přiznat, že po fázi spotřebuju-všechnu-kosmetiku-kterou-mám mi chybělo. Respektive jsem si ověřila, že mi pro výživu pleti nestačí jen lehké sérum, krém a sem tam hydratační maska, ale potřebuji něco podstatně těžšího kalibru.  A protože stejná značka zrovna vydala denní verzi tohoto séra, vypadá to, že dlouho neodolám. Zkoušela jsem vzoreček a vypadá skvěle.


Nicméně, abych to shrnula. Je to super sérum, poměr cena kvalita je opravdu úžasný, vydrží dlouho, dobře se aplikuje. Po spotřebování plného balení mě ale přestalo bavit a mám chuť objevovat něco jiného.  Jestli ho chcete vyzkoušet, určitě se u nich stavte pro vzoreček, kterými doslova hýří nebo radu, mají super zákaznický servis.

You May Also Like

0 komentářů

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji