Estée Lauder Advanced Night Repair

by - 19:51


Holahej! Dnes přichází na přetřes moje první sérum. Koupila jsem si ho asi před rokem. Od té doby mi jich už pár přibylo(prakticky odstartovalo moji závislost), takže můžu napsat vcelku objektivní recenzi. 
Začněme obalem. Z tyrkysové krabičky na vás nejprve vykoukne gumový vršek kapátka se zlatým uzávěrem a hnědou lahvičkou se zlatými nápisy. Lahvička je plastu, takže se spíš nerozbije, je lehká, ale zároveň kvalitní a hezká hezky i padne do ruky. S pipetovým aplikátorem si sice přijdete super a vědecky, ale tím jeho praktičnost končí. Obzvlášť, když už je hladinka na dně. Taky uzávěr se časem zašpiní, protože Vám (chtě nechtě) sérum ukápne, nebo se tam dostane z těla pipety(jestli se tomu teda tak říká). To je plýtvání, nelíbí se mi, jsem fanda pumpiček.

Jinak ho ale miluju. Konzistenci má takovou hustší, roztírá se krásně, a neteče po prstech. Něco, jako když se v reklamách ozve slovo "mateří kašička" , takhle přesně si ji představím (složením to s tím ale nemá nic společného). Je tak akorát ani hutné, ani lehké a vhodné do všech ročních období. Inzerují ho hlavně jako sérum proti vráskám, ale nemusíte zrovna vypadat jako buldoček, aby vám pomohlo. Celkově rozjasňuje a hydratuje. Přijde mi, že dokonce nějak vyrovnává produkci kožního mazu a stahuje póry (poznám na nose). Dohromady tak nějak dá pleť do pořádku, vyrovná její stav. Samosebou, že není všelék, ale viděla jsem jasné zlepšení.

Po jeho delší absenci v mé rutině mi dost chybí. Naši romanci obnovilo darované cestovní balení a jenom mě utvrdilo v tom, jak ho mám ráda. Taky si na něj vždycky vzpomenu a jiná séra mám tendenci porovnávat právě s ním. Mám tušení, že jakmile ho uvidím nějak výhodně, zase po něm sáhnu.

Je to snad nejznámější sérum vůbec a tu slávu si i zaslouží. Jeho velkou nevýhodou je samozřejmě cena, ale je to skvělý all-rounder, co (mě) nikdy nezklame v hydrataci a zklidnění.

You May Also Like

0 komentářů

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji